Az Adatvezérelt napon jártak a METU hallgatói
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Adatvezérelt napot szervezett január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából. A szakmai rendezvényen több marketing mesterszakos hallgatóink is részt vett, Dr. Lukács Ritával, a METU főiskolai docensével együtt.
Az előadók elsősorban arra hívták fel a figyelmet, hogy bár nő a cégek által gyűjtött adat mennyisége, nem mindegy, hogy milyen minőségű adatokkal rendelkezünk és hogyan tudjuk azokat a marketingkampányok támogatására felhasználni. A jelen és a közeljövő egyik legizgalmasabb trendje a mesterséges intelligencia, ami például a pénzügyi tervezésben és a marketingtartalmak tervezésében is egyre jelentősebb szerephez fog jutni.
Kutatási adatok szerint a felhasználók egyre tudatosabban bánnak saját adataikkal, a cégektől pedig azt várják, hogy adataikért cserébe személyre szabott ajánlatokhoz és szolgáltatásokhoz jussanak.
Hírek
A METU az Erasmus Programot ünnepelte a nemzetközi #ERASMUSDAYS rendezvénysorozat részeként
2024 októberében a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) ism&eacut …
A Harvard Business School képviselői látogattak el a METU-ra
Október 19-én a Budapesti Metropolitan Egyetem I. épül …
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS KÖNYVBORÍTÓ KÉSZÍTÉSÉRE
A Budapesti Metropolitan Egyetemen (a továbbiakban: METU) belül a Gr …
Zöld CAMPUS Ötletpályázat
A Budapesti Metropolitan Egyetemen (a továbbiakban: METU) belül a Gr …
HunJam 2024
Harmadik alkalommal kerül megrendezésre Magyarország legnagyo …
Október 6-ig látogatható Tóth Andrej oktatónk veszprémi kiállítása
Tóth Andrej tervezőgrafikus, képzőművész PLAKÁTOK - 20 év című kiállítása a vesz …
Az ökológia és a művészetek kapcsolatáról tartott konferenciát a METU
A METU Művészeti és Kreatívipari Kara 2024. szeptember 12-13-án, a Francia Intéz …
Első alkalommal csatlakozott a METU a Kutatók Éjszakájához
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) 2024-ben első alkalommal vett rés …